Web Content Viewer
ActionsВсеки административен орган, който ще използва услугата за интеграция, е необходимо да отговаря на следните условия, за да му бъде разрешен достъпът:
1. Да има създадена регистрация в системата „Електронно връчване“;
2. Да предостави на администратора на системата „Електронно връчване“ публична част на свой сертификат, който ще използва за оторизация и автентикация пред услугата за интеграция.
Регистрациите на административни органи се извършват от администраторите на системата след одобрение на подадено заявление за регистрация до председателя на ДАЕУ по образец.
В случай, че не разполагате със сертификат за целите за оторизация и автентикация пред услугата за интеграция, такъв ще ви бъде издаден и предоставен от ДАЕУ.
Вижте повече за услугата, конфигурацията на връзката към нея, методите, използваните обекти и код за интеграция.
Електронно връчване - Описание на уеб услуга за интеграция
Общи условия за присъединяване към и използване на Системата за сигурно електронно връчване
Заявление за прекратяване присъединяването към Системата за сигурно електронно връчване